خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

یگان ویژه در بالاترین میزان آمادگی خود قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۰۰

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: یگان ویژه ناجا بازوی توانمند نظام در حل بحران‌ها و ناامنی‌های احتمالی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در بازدید میدانی از عملکرد عملیاتی و میزان آمادگی کارکنان یگان ویژه این استان، اظهارداشت: بحمدالله امروز یگان ویژه این استان در بالاترین میزان آمادگی خود قرار دارد و این مقوله سبب شده تا دیگر پلیس ها نیز سعی در تقویت میزان آمادگی عملیاتی خود کنند.

وی، اقتدار و صلابت را دو خصیصه مهم و کارآمد کارکنان یگان ویژه دانست و گفت: اقتدار و صلابت اگر با رافت و مهربانی در جهت آرامش و امنیت مردم کشور همراه باشد،بسیار دلنشین و قابل تقدیر است اما اگر در جهت سرکوب آزادی های مشروع و آزادی تفکر باشد نشان از زورگویی و استبداد دارد که بحمدالله امروز یگان ویژه را همه مردم با گزینه اول می شناسند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: به لطف پروردگار، نیروی با صلابت یگان ویژه با حفظ آمادگی بسیار مناسبی که در سطح کشور پیدا کرده، پشتیبان بسیار قدرتمندی در بحث امنیت داخلی برای سازمان های خدمت رسان و امنیتی است.

سردار ناظری، برقراری امنیت و آرامش را برای مردم امری بدیهی دانست و یادآور شد:‌ امنیت باید حسی و ادراکی باشد؛ آرامش به دنبال امنیت احساس می شود و وقتی که مردم، آن را لمس کردند، در آن صورت آرامش را نیز برقرار کرده ایم؛ امنیت زمانی درک خواهد شد که پلیس ویژه همیشه از نظر روحی وجسمی آمادگی کامل داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز