خبرگزاری کار ایران

دعوت بنیادشهید از ایثارگران و مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۱۱

بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر آزادی بر حضور گسترده ملت شهیدپرور و خانواده های ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن ماه و نشان دادان عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا،  متن پیام بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

"22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است"

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

22 بهمن ماه مردم مؤمن و انقلابی ایران؛ سایه سیاه ظلم و استبداد رژیم پهلوی و حامیان شیطان صفت آن را با ایستادگی و دلاوری و نثار خون سرو قامتان خود از بین برد و پیروزی «خون بر شمشیر» را متجلی ساخت. پیروزی که به مدد الطاف الهی، رشادت و جانفشانی انسان های وارسته ای حاصل گشت که تا پای جان بر سر عقیده و پیروی از ولایت مقاومت نمودند.

در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ و فجر بی غروب به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام نموده و با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمان های انقلاب تجدید میثاق می نماییم.

از ملت شهید پرور و خانواده های محترم ایثارگران که همواره در عرصه های مهم و سازنده حضوری باشکوه داشته اند دعوت می نماییم امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز