خبرگزاری کار ایران

عضو کمسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

دستگاه نظارت بر سازمان‌ها متولی ایمنی ساختمان نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۳۴

عضو کمسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: وقتی ساختمانی به علت عدم ایمنی پلمپ می‌شود مالکان ساختمان به سرعت دستور فسخ پلمپ را می‌گیرند و این عمل برخورد با متخلفین را سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی تندگویان در حاشیه جلسه‌ای که برای بررسی مسائل فنی و حقوقی حادثه پلاسکو تشکیل شده است گفت: در راستای کمیته‌های کمیسیون شهرسازی از دو منظر کارشناسی سازه‌ و نظام مهندسی با حضور کارشناسان اطفاء حریق و کارشناسان شهری به همراه کارشناسان دادگستری جلسه‌ای را تشکیل دادیم.

وی با اشاره به حادثه‌های مشابه ادامه داد: چنین حادثه‌هایی می تواند در تهران رخ دهد و ما شاهد آن هستیم که هر روز در کشور چنین حوادثی رخ می‌دهد  به نحوی که  در سال حدود 1800 نفر جان خود را در حوادث غیر مترقبه از دست می دهند.

این عضو شورای شهردر مورد ابعاد حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: حداقل نتیجه حادثه پلاسکو آن بود که میزان توجه مسئولان و مردم را به مسائل ایمنی بالا برد. ما هیچ جایگاهی برای اضافه کردن مصوبه جدید نداریم و باید با انجام هماهنگی‌های بیشتر بین سازمان‌هایی که می‌تواند از چنین رخدادهایی جلوگیری کنند جلوی حادثه‌هایی مانند حادثه پلاسکو را بگیریم.

 وی خاطرنشان کرد: ما هیچ دستگاه نظارتی در خصوص نظارت بر سازمان‌هایی که در ایمنی ساختمان‌ها دخیل هستند نداریم و بارها دیده‌ایم وقتی ساختمانی به علت عدم ایمنی پلمپ می‌شود مالکان ساختمان به سرعت دستور فسخ پلمپ را می‌گیرند و این عمل برخورد با متخلفان را سخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز