خبرگزاری کار ایران

تشریح اقدامات سپاه در عملیات امدادرسانی حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۶۷

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات این نهاد انقلابی را در عملیات امدادرسانی حادثه ساختمان پلاسکو تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان به مردم ایران به خانواده آنان و تحسین روح همدلی، همراهی و از خودگذشتگی مردم در جریان این حادثه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمام ظرفیت های لازم در تمام حوادث غیرمترقبه تابحال از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نکرد و در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیز به محض وقوع حادثه با بکارگیری ظرفیت‌های خود برای کمک به مردم و آسیب دیدگان وارد عمل شد.

شریف، کمک رسانی دقیق و به موقع در ساعات اولیه به حادثه دیدگان اینگونه حوادث را مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: هر چند، مسئول اولیه وقوع این گونه بحران ها، سازمان مدیریت بحران وسایر دستگاه ها هستند، با این وجود به دستور فرمانده کل سپاه تیم‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیش از یکصد نیروی متخصص و حدود 25 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل‌های سنگین، لودرهای 470 و بیل‌های مکانیکی سنگین 220، 300 و 400 در 11 گروه 4 نفره و در سه شیفت کاری مشغول فعالیت بودند و در روند امدادرسانی، کمک کردند.

وی پای کار آمدن تجهیزات پیشرفته و مدرن سپاه در صحنه مشارکت و نقش آفرینی در فرایند عملیات امداد و نجات و آواربرداری ساختمان پلاسکو را تأثیرگذار بیان کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه از آحاد مردم قدرشناس برای ارج نهادن به حماسه ایثار و فداکاری جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان دعوت به عمل آورد.

مراسم تشییع پیکرهای پاک شهیدان آتش نشان فردا دوشنبه ، 11 بهمن ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز خواهد شد. حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران روز 30 دیماه به وقوع پیوست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز