خبرگزاری کار ایران

پس از عیادت از مجروحان فاجعه پلاسکو؛

میرزابیگی: بیمارستان‌ها در آماده‌باش کامل به‌سر مى‌برند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۷۹

معاون پرستارى وزیر بهداشت: آتش‌نشانان جان‌فشان یک‌بار دیگر در عمل به همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را آموختند.

به گزارش ایلنا، محمد میرزابیگی در حاشیه بازدید  از مصدومان حادثه پلاسکو و عیادت از نحوه خدمت‌رسانى پرستاران، پزشکان و اعضاى تیم سلامت در بیمارستان‌هاى محل بسترى این عزیزان گفت: از اولین ساعات حادثه از طریق مدیران پرستارى سه دانشگاه تهران طى اقدامى هماهنگ نسبت به افزایش تعداد نیروهاى پرستار در بخش‌هاى اورژانس، icu و اطاق‌هاى عمل در بیمارستان‌هاى اطراف حادثه و نیز بیمارستان سوختگى اقدام شد.

وی افزود: خوشبختانه سیستم پرستارى در نظم کم‌نظیر و با آمادگى کامل نسبت به این افزایش از نیروهاى ذخیره(آنکال) و داوطلب اقدام کرد.

میرزابیگی ادامه داد: اگرچه بیمارستان‌ها در آماده‌باش کامل به‌سر مى‌برند اما تلاش توأم با علم و عمل نیروهاى اورژانس و سطح بالاى آمادگى نیروهاى ما در بالین و به‌ویژه در بخش‌هاى ویژه و اعلام آمادگى تعداد بسیار زیاد پرستاران طى ٢٤ ساعت گذشته براى حضور و خدمت داوطلبانه علاوه شیفت‌هاى کارى خود غرورآفرین و تحسین برانگیز است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت اظهار کرد: این حادثه با تمام تلخی‌هایش درس‌هاى بزرگى براى تمامى مسئولان دارد و آن عبارت از لزوم رعایت موازین علمى واستانداردها در هر حوزه‌اى است.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهداى آتش‌نشانى آنها را مایه افتخار دانست و گفت: آتش‌نشانان جان‌فشان یک‌بار دیگر در عمل به همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را آموختند و با رفتار ایثارگرانه و عمل‌شان گفتند فرهنگ جهاد و شهادت در جوانان و پیران این مرز و بوم همچنان باقى است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز