خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران:

حرارت آتش خیلی بالا است/ خبرهای خوبی به ما نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۵۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی متذکر شده که خبرهای خوبی از فاجعه پلاسکو به ما نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 18:30 شبکه پنج، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به افرادی که در زیر آوار گرفتار شده‌اند، گفت: از روز گذشته تلاش‌ها برای امدادرسانی در دو جبهه آغاز و همچنان تلاش همکارانم ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با تشکر از همکاری خود نیروهای انتظامی اعلام کرد: روز گذشته با ازدحام جمعیت مواجه بودیم که خوشبختانه با مدیریت خوب نیروهای انتظامی امروز این امر کنترل شد و امدادرسانی را تشریع بخشید.

او درباره اینکه علت دود گسترده و شعله‌ور شدن آتش چیست، گفت: روز گذشته همکاران ما توانسته‌اند آتش را مهار کنند اما به‌طور کامل اطفا نشده بود و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری بودند که ساختمان ریزش کرد. اکنون که همکارانم آواربرداری می‌کنند هوا به آتش‌های زیر خاکستر رسیده و موجب شعله‌ور شدن آن می‌شود.

ملکی ادامه داد: حرارت آتش خیلی بالا است و متاسفانه خبرهای خوبی به ما نمی‌رسد و باید منتظر خبر شهادت همکاران‌مان و کسانی باشیم که احتمالا زیر آور محبوس شده‌اند.

سخنگوی آتش‌نشانی درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه پیکر سه آتش‌نشان از زیر آوار خارج شده یا اینکه پیکر نیم تنه دو تن از آتش‌نشانان کشف شده، اظهار کرد: تمامی این خبرها کذب است و نه مورد تائید سازمان آتش‌نشانی و نه مدیریت بحران است.

او افزود: فقط یکی از همکاران که روز قبل به عنوان مصدوم به بیمارستان منتقل شده بود امروز به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز