خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

هیچ حادثه امنیتی در محل پلاسکو رخ نداده‌است/ خانواده مفقودان به کلانتری بهارستان مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۹۵۸

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از روز گذشته هیچ حادثه امنیتی در محل حادثه پلاسکو رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در خصوص سانحه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز به خانواده آتش‌نشانان و همچنین سایر افرادی که در این حادثه صدمه دیده‌اند؛ تسلیت عرض می‌کنم و در این خصوص با آنها ابراز همدردی می‌کنم و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت سایر افراد هم مشخص شود.

اشتری در خصوص وضعیت امنیتی منطقه خاطرنشان کرد: از روز گذشته هیچ حادثه امنیتی در محل رخ نداده است و امیدواریم بعد از این هم رخ ندهد. همکاران ما در اطراف محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه خانواده افراد مفقود شده به کلانتری بهارستان مراجعه کنند، ادامه داد: همکاران بنده از ساعات ابتدایی رخ دادن این حادثه در محل حاضر شدند و هم اکنون هم با افزایش همکاران به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور مردم در صحنه این حادثه ادامه داد: از مردم شریف ایران می‌خواهیم در محل حادثه حضور پیدا نکنند. اخبار آتش‌سوزی سازمان پلاسکو را از طریق صداوسیما دنبال کنند. همچنین به اخبار غیرمعتبر در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو توجه نکنند. همه عوامل از جمله نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات، سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران وزارت کشور در صحنه حضور دارند و در این خصوص تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

سردار اشتری با اشاره به محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان پلاسکو بیان کرد: طبق اعلام راهنمایی و رانندگی مسیرهای منتهی به محل حادثه دارای محدودیت‌هایی می‌باشد و هموطنانی که در روز آینده می‌خواهند به محل کار خود بیایند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. بزرگترین کمک مردم این است که در محل حادثه حضور پیدا نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز