خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران:

شهرداری تهران مصوبات مربوط به تجهیزات آتش‌نشانان را اجرایی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۰۷

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری تهران به مصوبات شورا در ارتباط با تجهیز آتش‌نشانان گفت: شهرداری تهران که به خاطر اندکی بدهی یا تغییر کاربری، واحدها را پلمب می‌کند، نمی‌تواند واحد‌های ناایمن را پلمپ کند ؟

به گزارش ایلنا، پیام محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو به این شرح است:

تاثر و تاسف عمیق خود را نسبت به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو که در آن تعدادی از آتش نشانان قهرمان شهر تهران و احتمالا سایرین جان خود را از دست داده‌اند اعلام می‌دارم و به همه خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

 شورای اسلامی شهر تهران بعد از حادثه خیابان جمهوری مصوبات متعددی را در مورد تامین تجهیزات مدرن و بالگرد برای سازمان آتش نشانی داشته است ، و بارها تذکر داده شده است که در صورت وقوع آتش سوزی و حادثه در ساختمان‌های بلند مرتبه، تجهیزات آتش نشانی برای مهار آن کافی نیست. ولی متاسفانه تاکنون شهرداری تهران اقدام موثری در اجرای این مصوبات و تذکرات انجام نداده است.

در جلسه ۲۹ تیرماه امسال در شورای اسلامی شهر تهران نیز برای آخرین مرتبه به صورت مفصل در خصوص کمبود تجهیزات آتش نشانی و ضرورت تامین اعتبارات لازم برای رفع این نواقص و تامین تجهیزات حفاظت فردی برای آتش نشانان غیور صحبت شد.

آیا نباید شهردار تهران پاسخگوی خون آتش نشانانی باشد که به جای بکار گیری لوازم و تجهیزات مدرن ، از غیرت خود برای خاموش کردن آتش استفاده می‌کنند؟

شهر تهران با این تعداد برج های بلند مرتبه و رستوران ها و سینماهای واقع در طبقات فوقانی و مال‌های در دست احداث هر روز با چنین مخاطراتی مواجه است.

اینکه شهرداری نامه نگاری کند کافی نیست. چرا واحدهای ناامن پلمب نشده است. باید شهرداری با اقدامات موثر، از بروز اینگونه حوادث جلوگیری کند.

 متاسفانه عده‌ای با جنجال و جو سازی ، بدنبال منحرف کردن افکار عمومی و جلوگیری از اطلاع رسانی شفاف هستند.

آیا شهرداری تهران که به خاطر اندکی بدهی یا تغییر کاربری،  واحدها را پلمب می‌کند و در مقابل آن‌ها با بلوک‌های سیمانی، مانع ایجاد می کند و حتی کارواش متعلق به مسجد را می بندد ، نمی‌تواند واحد‌های ناایمن را پلمپ کند ؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز