خبرگزاری کار ایران

سروری:

ترافیک طی دو هفته اخیر زجرآور شده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۹۵

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر عنوان کرد: پارک دوبل در کنار پارک های حاشیه ای بار ترافیکی را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه پلیس نشان داده است که اگر اراده کند؛ قادر به حل مشکلات است، گفت: برداشت من این است که پلیس تاکنون برای حل مشکل ترافیک تهران اراده نکرده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برگزاری نمایشگاه قانون دارد و سوال من این است که چرا پلیس اجازه می دهد نمایشگاهی برخلاف این قانون برگزار شود.

سروری با یادآوری اینکه پلیس راهور با مشاهده عدم رعایت قانون از طرف کارخانه خودرو سازی خودروهای غیر استاندارد را شماره گذاری نکرد افزود: چرا تاکنون شاهد اقدام عملی از طرف پلیس نبوده ایم زیرا وقتی شمال تهران قفل می شود می گویند پلیس راهور ناکارآمد است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر با طرح این سوال که چرا پلیس راهور پیش قراول مخالفت با عدم اجرای قانون نیست اظهار کرد: ما فضایی را با هزینه بالا و امکانات زیاد برای برپایی نمایشگاه ایجاد کردیم و حالا این سوال پیش آمده که چرا پلیس برای جلوگیری از نقض قانون در این خصوص اقدامی نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه ادامه این روند به کارآمدی همه مسئولان به ویژه پلیس راهور ضربه جدی می‌زند عنوان کرد: تقاضا می کنم پلیس راهور در این زمینه برخورد فعال تر و عملی تری داشته باشد تا طرح رییس شورای شهر مبنی بر ایجاد زنجیره انسانی برای اعتراض برگزاری نمایشگاه در فضایی غیر از شهر آفتاب محقق نشود و گرنه این سازو کار تنها راه چاره نخواهد بود.

سروری با اشاره به اینکه برای مهار آلودگی در سطح جهان اقداماتی انجام شده است که ما از میان آنها تنها به طرح LEZو طرح زوج و فرد پرداخته ایم اظهار کرد: یکی از مشکلات تهران به ویژه در مناطق جنوبی موضوع پارک‌های حاشیه ای است به این معنا که عملا کناره خیابان ها تبدیل به پارکینگ شده است.

وی پیشنهاد داد با توجه به محدودیت پارکینگ‌ها میزان اماکن توقف ممنوع را کاهش داده و سطح استفاده مردم از پارکینگ افزایش یابد تا از پارک دوبله در کناره پارکهای حاشیه ای جلوگیری شود.

سروری در پایان خاطر نشان کرد: نمی دانیم چه اتفاقی در شهر تهران افتاده است که ترافیک طی دو هفته اخیر بسیار زجرآور شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز