خبرگزاری کار ایران

سخنگونی سازمان آتش نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

نشست زمین در مجاورت متروی مولوی

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۶۳۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نشست زمین در مجاورت متروی مولوی و تخریب دیواره هواکش این مترو در ضلع شمالی و شرقی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام نشست زمین در ساعت 8:59 صبح امروز در خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی و میدان اعدام گفت: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ستاد بحران شهرداری تهران و عوامل شهرداری به این محل اعزام شدند.

وی با اشاره اینکه محل حادثه کوچه‌ای باریک و چهار متری واقع در یکی از محله‌های قدیمی خیابان مولوی بود، اظهار کرد: بخشی از این کوچه تخریب شده بود که در کنار قسمت تخریب شده هواکش مترو وجود داشته و نشست زمین باعث شده، دیواره هواکش مذکور در ضلع شرقی و شمالی دیواره تخریب شود.

ملکی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومیت و خسارت جانی به دنبال نداشت، افزود: تعدادی از ساختمان‌های قدیمی این محله که مقابلشان تخریب شده بود از نظر ماموران آتش نشانی ناایمن بودند که ساکنان بناهای مذکور به کمک نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شده و عوامل شهرداری در حال حاضر در حال اسکان این افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به رطوبت موجود در خاک محل حادثه و قدیمی بودن منطقه مذکور گفت: این احتمال وجود دارد که لوله‌های آب منازل واقع در این محله دارای نشتی بوده باشد که سرایت آب به خاک باعث شسته شدن خاک و ریزش آن شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر محل حادثه ایمن سازی شده و عوامل مشغول مقاوم سازی دیواره‌ها و جلوگیری از ریزش دوباره آ‌ن هستند، گفت: عملیات پر کردن گودال تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز