خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:

امکان ارائه نام جان‌باختگان سانحه برخورد 2 قطار وجود ندارد/ آماده‌باش بیمارستان‌های سمنان برای درمان مجروحان

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گفت: تمام نیروهای مراکز درمانی استان سمنان در حالت آماده‌باش کامل برای انجام امور درمانی مجروحان هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی شادنوش اظهار کرد:  تعداد مجروحان به دلیل ابعاد حادثه برخورد 2 قطار، زیاد بوده و پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های کوثر سمنان و ولایت دامغان، با تمام توان به درمان مجروحان می‌پردازند. 9 مجروح سانحه برخورد قطار، از طریق بالگردهای هلال‌احمر سمنان و اورژانس شاهرود و اورژانس این دانشگاه به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

وی ادامه داد: 74 نفر از مجروحان سانحه در بیمارستان ولایت دامغان، به صورت بستری در بخش‌ها و سرپایی در کلینیک‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه هنوز امکان ارائه نام و تعداد دقیق جان‌باختگان سانحه برخورد 2 قطار وجود ندارد، افزود: آمبولانس‌های علوم پزشکی و هلال‌احمر همچنان در حال جستجو و انتقال پیکر جان‌باختگان این سانحه هستند. همچنین تمام بیمارستان‌های استان برای مداوای مجروحان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند و تجهیزات پزشکی و اتاق‌های عمل برای جراحی این مصدمان با تمام امکانات تا پایان درمان این مجروحان آماده خدمت‌رسانی هستند.

صبح امروز، دو قطار مشهد- سمنان و تبریز- مشهد در محدوده ایستگاه هفت‌خان، در مسیر شهرستان‌های سمنان و دامغان با یکدیگر برخورد کردند.

کد خبر : ۴۳۲۲۱۲