خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس سازمان زندان ها با استاندار آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۵۶۱

اصغر جهانگیر در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: زندان و زندانی بازتاب مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد که ضروریست برای حل مشکلات زندان ها در برنامه ریزی های فرهنگی و اقتصادی توجه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان زندان ها گفت: شرایطی که در استان پیش آمده و همدلی و همکاری خوب مسئولین قضایی و اجرایی استان فرصت مناسبی را پیش آورده است که باید آن را برای خدمت بیشتر به مردم مغتنم بشماریم.

جهانگیر با اشاره به ضرورت اتمام پروژه زندان تبریز گفت: ساخت زندان های جدید به منزله افزایش زندانیان نیست بلکه این امر یک ضرورت برای ارتقا سطح استانداردها و تعطیلی زندان های فرسوده است.

مشاور رئیس دستگاه قضا گفت: طبق فرمایش و بیانات مقام معظم رهبری نظالم قضایی کشور در صدد کاهش جمعیت کیفری و توسعه خدمات اصلاحی و تربیتی در زندان ها و ساماندهی وضعیت زندانیان است.

رئیس سازمان زندان ها گفت بالاترین نرخ فراوانی جرم مربوط به زندانیان مواد مخدر است که بیش از نیمی از زندانیان کشور را تشکیل می دهند.

وی بر ضرورت همکاری نهادها برای حمایت از خانواده ها تاکید کرد و گفت: خانواده های زندانیان در معرض انواع آسیب ها هستند که اگر حمایت لازم از آنها صورت نگیرد زمینه ورود آنها به چرخه جرم آماده می شود.

جهانگیر گفت: برای حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان همه نهادها و ارگان ها باید همکاری کنند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همه ما در هر مسئولیتی وظیفه خدمت به مردم را داریم که با همدلی می توان به این اصل بهتر پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات قضایی صورت گرفته در استان گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیاری خوی در سطح استان انجام شده است.

جبار زاده افزود: استانداری تبریز آماده همکاری لازم در زمینه اتمام عملیات ساخت زندان جدید تبریز و انتقال زندان فعلی به خارج از شهر است.

در ابتدای این دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گزارشی از وضعیت قضایی استان ارائه نمود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز