خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۱۲۱

فرمانده انتظامی استان مازندران، از انهدام باند و کشف کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در یکی از شهرستان‌های غرب این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند و کشف کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی در یکی از شهرستان های غرب مازندران خبر داد.

 سردار سید محمود میرفیضی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از افراد در سطح استان مازندران و برخی استان های کشور از سوی متهمان سابقه دار و حرفه ای با جعل عنوان و صدور چک های جعلی و بلامحل، موضوع به طور ویژه در دستور کار مآموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این افراد طی دو سال گذشته بیش از 40 فقره از افراد و شرکت های مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به حساسیت و پیچیدگی پرونده و پیگیری مقامات قضائی در راستای شناسایی و دستگیری متهمان به جعل و کلاهبرداری، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان، رد متهمان در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی شد.

سردار میرفیضی گفت: متهمان که با عناوین جعلی در یکی از ویلاهای ساحلی مخفی شده بودند،طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از آنان بیش از 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سیم کارت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت:متهمان در بازجویی های فنی پلیس، اعتراف کردند که با تاسیس چندین شرکت تجاری و بازرگانی با نام و عناوین جعلی، پس از جلب اعتماد بازاریان با ارائه چک‌های جعلی و بلامحل اقدام به خرید مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خوراک دام و طیور می کردند و با طرح و نقشه قبلی در زمان سررسید چک ها، شرکت و دفاتر بازرگانی خود را که فاقد شماره ثبت و مجوز قانونی بود تعطیل کرده و متواری می‌شدند.

سردار میرفیضی از کشف کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز