خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌شود:

تقدیر از مدال آوران دانشگاه آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۴۸

ظهر امروز در مراسمی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر حمید میرزاده رئیس و دکتر دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، از مدال آوران المپیک ۲۰۱۶ ریو و داوران بین المللی فوتبال کشورمان تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پنج مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک ۲۰۱۶ ریو به همراه بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی و داوران بین المللی فوتبال کشور که مسابقه فینال فوتبال مردان المپیک ریو را قضاوت کردند، با حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

از ۸ مدال آور المپیکی ایران، ۵ مدال آور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بودند و بنا بر مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، جوایز ویژه دانشگاه شامل حذف کامل شهریه مقطع تحصیلی، ارائه تسهیلات برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر، ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی و امکان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی برای آنان در نظر گرفته شده است.

همچنین به دستور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ جوایز مجتبی عابدینی و بهداد سلیمی که به دلیل ناداوری ها، از دستیابی به مدال بازماندند، معادل مدال آوران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان به همراه محمدرضا منصوری و رضا سخندان به عنوان کمک داور، که فینال فوتبال مردان المپیک ۲۰۱۶ ریو را قضاوت کردند، از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در این مراسم از آنها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز