خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

۱۵ کارگر از حادثه ریزش مترو نجات یافتند / ۵ کارگر همچنان در تونل محبوس هستند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:‌ عملیات نجات پنج کارگر محبوس در تونل متروی منطقه کیانشهر ادامه دارد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساعت ۱۷ و ۲ دقیقه بعد از ظهر امروز حادثه‌ای در کارگاه در حال ساخت متروی منطقه کیانشهر اعلام شد ، گفت: ۵ ایستگاه به همراه لودر ، بیل مکانیکی و عوامل کمکی شهرداری تهران در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه بخشی از تونل در حال ساخت مترو بوده است که بخشی از سقف آن ریزش کرده است.

سخنگوی  سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه این ریزش هیچ آسیبی به خیابان ها و معابر اطراف وارد نکرد و ساختمان‌های اطراف محل سالم هستند ، اضافه کرد: در حال حاضر تردد و عبور و مرور در این منطقه در جریان است و تنها بخشی از تونل در داخل زمین ریزش کرده است.

وی با اشاره به نجات ۱۵ نفر از کارگران حاضر در تونل توسط نیروهای آتش نشانی در لحظات ا ولیه گفت: برخی از این کارگران دوچار آسیب‌دیدگی شده بودند که به اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی با اعلام اینکه بر اساس اطلاعات اولیه مشخص می‌شد ۵ نفر از کارگران در داخل تونل مترو محبوس هستند ، افزود: آتش‌نشانان از لحظات اولیه عملیات موقعیت‌یابی را آغاز کردند و در حال حاضر جای این افراد مشخص شده و آتش‌نشانان مشغول خارج کردن آنها از تونل هستند.

وی با بیان اینکه تا وقتی این افراد را از داخل تونل خارج نکنیم نمی‌توانیم درباره شرایط جسمانی آنها اطلاعاتی ارائه دهیم ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از داخل حفره با یک نفر از آنها ارتباط وجود دارد و از صداها مشخص است که این فرد زنده است.

کد خبر : ۴۰۹۰۴۵