خبرگزاری کار ایران

سازمان پزشکی قانونی:

سمنان بیشترین تلفات رانندگی را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۱۸۴

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: استان سمنان بیشترین و استان تهران کم ترین تلفات حوادث رانندگی بر حسب هر صد هزار جمعیت در سال 1394 را به خود اختصاص دادند.

 به گزارش ایلنا از سازمان پزشکی قانونی کشور در سال گذشته (1394)به ازای هر یکصد هزار تن ، 45.2 تن در استان سمنان جان خود را از دست دادند در حالی که این رقم در استان تهران9.6 تن است.

آمار تلفات حوادث رانندگی در استان تهران طی سال 1394، یکهزار و 213 تن و در استان سمنان طی همین مدت 304 تن گزارش شده است.

براساس این گزارش در کل کشور نیز آمار تلفات حوادث رانندگی بر حسب جمعیت صد هزار تن ، 21.1 تن در سال گذشته بوده است.

هر چند سازمان پزشکی قانونی کشور عمدتا آمار متوفیات حوادث رانندگی را بر حسب فراوانی تلفات در هر استان و بدون در نظر گرفتن معیار صد هزار تن ، جمعیت اعلام می کند، اما در شیوه دیگری از محاسبات، آمار تلفات بر حسب هر صدهزار تن جمعیت در هر استان اعلام می شود.

این گزارش افزود: در این شیوه نشان داده می شود که به عنوان نمونه استان سمنان بیشترین تلفات را در حوادث رانندگی داشته است که دلیل آن تردد بالا از محورهای مواصلاتی این استان است و تعداد قابل توجهی از متوفیان نیز بومی استان نیستند.

بنابر این و بر حسب هر صد هزار تن جمعیت نمودار تلفات حوادث رانندگی در استان های دارای مقام نخست بر حسب هر صدهزار تن ، جمعیت در سال 1394 به شرح زیر منتشر می شود.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی آمار تلفات حوادث رانندگی و بر اساس فراوانی و بدون در نظر گرفتن هر صد هزار تن جمعیت به ترتیب در استان های فارس با یکهزار و 374، خراسان رضوی با یکهزار و 296 و تهران با یکهزار و 213 تن ثبت شده است و این استان ها بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی را از نظر فراوانی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز