خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده؛

کاهش دما در تهران/ بارش باران در استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۱۳۴

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از پیش‌بینی بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های شمالی خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وضعیت آب و هوا در روزهای آینده اظهار کرد: امروز در بیشتر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود و بارش پراکنده در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در سه رو آینده برای مناطق شرقی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل با گرد و غبار همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: در همین مدت به سبب وزش شدید باد برای استان‌های ایلام و خوزستان در برخی ساعات باد و گردو خاک پیش بینی می‌شود. از بعد از ظهر سه‌شنبه جریانات بر روی دریای خزر شمالی شده و همراهی آن با جریانات ناپایدار تراز میانی جو، سبب ابرناکی، رگبار و رعد و برق  وگاهی وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران می‌شود.

وظیفه توضیح داد: روز چهارشنبه استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران ،گلستان ، ارتفاعات البرز ،شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می شود. شدت بارش ها در روز چهارشنبه در استان های گیلان مازندران و گلستان خواهد بود.

وی ادامه داد: تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود و در روز چهارشنبه، صاف در بعد از ظهر با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و باد و گرد و خاک روبه روست.

وظیفه اظهار کرد: بیشینه دمای هوای تهران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه  به ترتیب 37 ، 36 و 34 و کمینه دمای هوا 25، 25 و 24 در جه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز