خبرگزاری کار ایران

زینی‌وند خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل فوق‌برنامه غیردرسی مدارس غیر دولتی به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۹۰

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در سی و سومین اجلاس روسای آموزش وپرورش سراسر کشور گفت: دستورالعمل فوق‌برنامه غیر درسی مدارس و مراکز غیر دولتی تدوین و به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی‌وند در حاشیه سومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به نقش سازنده و تاثیرگذار فعالیت‌های فوق‌برنامه در ارتقای توانمندی‌های علمی دانش‌آموزان، این فعالیت‌ها به استناد قانون در مدارس غیر دولتی بعد از ساعات برنامه هفتگی و به عنوان یک فعالیت اختیاری انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: شهریه‌ای که بایت این فعالیت‌ها از اولیاء اخذ می‌شود باید با مجوز اداره آموزش و پرورش منطقه بوده و نباید بیش از 20 درصد شهریه مصوب همان مدرسه باشد.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی افزود: شهریه فوق برنامه غیر درسی نباید بیش از 20 درصد شهریه مصوب همان مدرسه باشد .

زینی‌وند افزود: مدیران مدارس می‌توانند تا 20 درصد شهریه مصوب مدرسه را به عنوان هزینه فعالیت‌های فوق‌برنامه غیر درسی اخذ کنند.

وی در پایان درباره برگزاری اجلاس روسای آموزش وپرورش گفت: این گردهمایی فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات بین صف و ستاد  که امیدواریم روسای آموزش وپرورش از این فرصت به خوبی برای رفع مشکلات مدارس غیر دولتی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز