خبرگزاری کار ایران

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد:

126 مورد فوتی در معابر درون شهری طی دو ماه

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۲۲۸

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: معابر درون شهری با 126 مورد فوتی، بیشترین فوتی در اثر تصادفات رانندگی را در 2 ماهه امسال به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه امسال،162 مورد مرگ ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با شمار186تن، 13 درصد کاهش یافته است.

از کل جان باختگان تصادفات رانندگی در2 ماه نخست امسال، 132تن مرد و 30تن زن بودند.

براساس این گزارش، جاده های برون شهری با 35 مورد و معابر و جاده های روستایی با یک مورد ، پس از معابر درون شهری قرار دارند.

همچنین در 2 ماه نخست امسال، 6 هزار 58تن از مصدومان حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که چهار هزار و 459تن از آنان ، مرد و یکهزار و 599تن زن بودند.

این گزارش افزود: شمار مصدومان تصادفات در 2 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9درصد افزایش یافته است.در اردیبهشت ماه امسال هم 90 تن در حوادث رانندگی استان جان باختند که از این تعداد72تن مردو18تن زن بودند؛ ضمن اینکه سه هزارو 325تن از مصدومان حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز