خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

توقیف ۱۳ هزار خودرو رانندگان پرخطر در تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۲۵۰

رییس پلیس راهور ناجا از برخورد با ۱۳ هزار راننده پرخطر در طول ۳ روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «تقی مهری» ضمن تقدیر از همکاری خوب رانندگان در خصوص توزیع بار بازگشت سفر خود، اظهار کرد: بار بازگشت در اکثر محورهای مواصلاتی عادی است اما در برخی محور‌ها مانند چالوس، هراز، فیروزکوه و قزوین - رشت بار ترافیکی نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در خصوص سوانح رانندگی در این چند روز نداشتیم، افزود: برابر دستور و تدابیر فرمانده ناجا نیروهای کمکی نیز به پلیس راهور ملحق شدند تا ترافیک ایمنی را برای مسافران فراهم کنیم.

رعایت قوانین از سوی ۹۹ درصد رانندگان

رئیس پلیس راهور ناجا به برخورد پلیس با خودروهای متخلفان در این مدت اشاره و بیان کرد: طی ۳ روز گذشته ۱۳ هزار خودرو رانندگان پرخطر توقیف و ضمن اعمال قانون، به پارکینگ منتقل شدند که البته این میزان در مقایسه با ۱۸ میلیون خودرو بسیار ناچیز است.

وی گفت: برابر آمارهای دریافتی ۹۹ درصد رانندگان در طول تعطیلات قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده‌اند و تنها یک درصد از قوانین تخطی داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز