خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت روز جهانی قدس

نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین است، آزادیخواهان جهان به خصوص مسلمانان و مردم انقلابی ایران اسلامی را به حضور حماسی و به یاد ماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورد و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نمایان ساخت.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطین از یوغ غدهٔ سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف؛ «آرمان» مسلمانان جهان است.

 روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

روز قدس؛ روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

 دوراندیشی و ابتکار هوشمندانه آن امام حکیم در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین، تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای در امان نگه داشتن این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر، در آستانه روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران و متجاوزان علی الخصوص اذناب تروریست قدرت‌های استکباری و مروجین جاهلیت مدرن که با توحش و خونریزی سبوعانه به حقوق ملت‌های آزادی خواه و مسلمان تعدی می‌کنند. دوباره با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظه الله)، در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و خدمتگزاری به مردم بصیر ایران اسلامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیو نیستی و استکبار جهانی را به گوش جهانیان می‌رساند.»

کد خبر : ۳۸۵۷۲۱