خبرگزاری کار ایران

توزیع بسته‌های حمایتی طرح همای رحمت میان نیازمندان جنوب کرمان

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۱۸۷

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع 400 بسته حمایتی به ارزش 420 میلیون ریال میان نیازمندان جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، نسرین پیرمرادی در این باره گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، طرح ملی همای رحمت و سفره‌های آسمانی به منظور اطعام ایتام، بیماران سخت درمان ، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، معلولان، زندانیان و خانواده های آنها در سراسر استان آغاز شده است.

وی افزود: طرح ملی همای رحمت با توزیع سبدهای غذایی و سفره‌های آسمانی با همکاری و مساعدت خیرین شهرستان ها در ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه توزیع بسته های غذایی در بین خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست در شب های ماه مبارک رمضان به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می شود، تصریح کرد: در قالب طرح همای رحمت، سبدهای غذایی شامل حبوبات، برنج، ، ماکارونی، شکر، روغن، سویا ، چای و رب گوجه فرنگی و بسته های فرهنگی و بهداشتی به ارزش 420 میلیون ریال  درمیان خانواده‌های نیازمند روستاهای دیوان مراد ، کهور مهری ، طرج و حسین آباد از توابع شهرستان های کهنوج و جیرفت  توزیع شد.

 پیرمرادی با اشاره به اصل بشردوستی و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به عنوان سرلوحه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر گفت: در همین زمینه تعداد 200 بسته هدیه های کودکانه نیز در میان  کودکان روستاها توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز