خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

زیر آوار ماندن یکی از مفقودان حادثه شهران قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۲۴۹

مدیر روابط عمومی مترو تهران با اشاره به دو کارگر مفقود شده در حادثه شهران اظهار کرد: وجود یکی از مفقودان که ایرانی و راننده بیل مکانیکی بوده، در زیر آوار قطعی است، اما وجود مفقودی دیگر در زیر آوار قطعی نیست و تنها با اتمام عملیات خاک‌برداری این موضوع مشخص می‌شود.

علی‌اکبر روح‌نواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت عملیات آواربرداری در منطقه شهران با اعلام اینکه شب گذشته حفره ایجاد شده بر سطح خیابان با هماهنگی شهرداری پر شده است، گفت: در حال حاضر شرایط برای ترمیم لوله‌های آب و فاضلاب و گاز توسط دستگاه‌های ذیربط آماده است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضرعملیات آواربرداری از داخل تونل‌ را آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از آنجا که ترکیدگی لوله آب شهری باعث ورود مقادیر زیادی آب به داخل تونل‌‌ها شده بود که این موضوع لایه‌های گل و لجن را در تونل ایجاد و کار آوار برداری را سخت کرده است.

مدیر روابط عمومی مترو تهران با اشاره به دو کارگر مفقود شده در این حادثه اظهار کرد: وجود یکی از مفقودان  که ایرانی و راننده بیل مکانیکی بوده، در زیر آوار قطعی است، اما وجود مفقودی دیگر در زیر آوار قطعی نیست و تنها با اتمام عملیات خاک‌برداری این موضوع مشخص می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: به دلیل سختی شرایط و رعایت نکات ایمنی نمی‌توانیم کار را با سرعت بالا انجام دهیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این عملیات تا یکی دو روز آینده به پایان رسیده و با پیدا کردن فرد مفقود شده مایه تسلای دل بازماندگان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز