خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

تقویت خطوط شبانه منتهی به اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۸۸

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: پس از اذان مغرب برای جابه‌جایی شهروندان، خطوط شبانه به ویژه خطوط منتهی مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه تقویت شده و خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه درباره برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه این شرکت  برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان طراحی و به مرحله اجرا درخواهد آورد، گفت:  با توجه به تجربیات سالیان گذشته پیک ترافیک عصرگاهی پایتخت در ایام ماه مبارک از ساعت 4 بعدازظهر آغاز و تا ساعت 9 شب ادامه داشته و جهت ترافیک عصر گاهی از مرکز به سمت حاشیه و پیرامون شهر است.

وی در ادامه افزود: این روند طلب می‌کند؛ نسبت به تقویت خطوط تندرو و فیدر در ساعات پایانی روز اقدام شود که از مدت‌ها قبل همکاران در معاونت بهره‌برداری در این خصوص با برنامه‌ریزی مناسب پیش‌بینی لازم را داشته‌اند تا شهروندان بتوانند از امکانات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استفاده مطلوب را داشته باشند.

سنندجی اضافه کرد: با عنایت به اینکه 2 ساعت مانده به اذان مغرب بار جابه‌جایی مسافران به وضعیت حداکثر می‌رسد، لذا از شهروندان محترم درخواست می‌شود، زمان مناسب را انتخاب و قبل از ساعات نزدیک افطار برنامه حرکتی خود را تنظیم کنند تا با مدیریت سفر امکان سرویس‌رسانی بهتر به همکاران داده شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: امسال نیز از سامانه‌های تابعه خواسته شده ترتیبی اتخاذ کنند تا رانندگانی که در زمان اذان مغرب در حال خدمت‌رسانی هستند با دریافت بسته مناسب افطاری در فرصت مطلوب که مختصری ترافیک اجازه توقف می‌دهد؛ نسبت به باز کردن روزه خود همانند سایر مردم متدین اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تلاوت قرآن کریم همزمان با حلول ماه مبارک رمضان برای کارکنان شرکت واحد در اداره مرکزی و سامانه‌ها اظهار کرد: همچنین در پایانه‌ها و مبادی خطوط بنرهایی مناسب با ایام ماه مبارک رمضان تهیه و در محل‌های مناسب نصب شد.

سنندجی در خاتمه اعلام کرد: پس از اذان مغرب برای جابه‌جایی شهروندان خطوط شبانه به ویژه خطوط منتهی مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه تقویت شده و خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز