خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد خبر داد:

توقیف یک کامیون با ۳۵۰ میلیون ریال خلافی

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۳۵۷

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از توقیف یک دستگاه کامیون با ۳۵۰ میلیون ریال خلافی و ۲۹۵ تخلف حادثه ساز توسط پلیس راهور این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" اظهار داشت: در راستای کنترل و برخورد با رانندگانی که نظم ترافیکی و آرامش شهروندان را برهم می زنند، پلیس راهور این شهرستان یک دستگاه بنز 10 تن که با توقف بی‌جا مانع تردد سایر وسایل نقلیه شده بود را توقیف کرد.

وی ادامه داد: با بررسی سوابق خودرو و استعلام از مرکز مشخص شد که خودرو دارای 259 تخلف حادثه ساز و 350 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

این مقام انتظامی سرعت غیرمجاز، حرکت به صورت مارپیچ، رانندگی در حالت غیرعادی و مصرف داروهای روانگردان، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزادراه ها و عدم توجه به فرمان پلیس را از تخلفات راننده خودرو مذکور برشمرد.

سرهنگ سرتیپ نیا عنوان کرد: براساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شرکت در کلاس های آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی و خودرو توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی خاطرنشان ساخت: هدف پلیس از اعمال قانون کسب درآمد نیست بلکه قصد دارد رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات داشته و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا کنند و از سوی دیگر با رانندگی صحیح، الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز