خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد نخبگان استان گلستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۶۳۶

طی حکمی از سوی رییس بنیاد ملی نخبگان، دکتر ابوالقاسم خزاعیان، رییس بنیاد نخبگان استان گلستان شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به دکتر ابوالقاسم خزاعیان آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان گلستان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان گلستان منصوب می‌کنم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

بدین وسیله از زحمات دکتر علی‌رضا خواجه شاهکویی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز