خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

وقوع 554 مورد حادثه در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۳۹۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام وقوع 554 مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ‌3هزار و 933 تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و 399 تن نیز از حوادث نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اعلام این خبر، گفت: 292 مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، 44 مورد شهری، 35 مورد کوهستان، 14 مورد سیل و آب‌گرفتگی، هشت مورد صنعتی و کارگاهی، هشت مورد ساحلی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی 3هزار و 933 تن در حوادث هفته گذشته، اظهار داشت: 933 تن در حوادث جاده‌ای، 722 تن در سیل و آب‌گرفتگی، 75 تن در حوادث شهری، 78 تن در کوهستان، 9 تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، چهار تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 3هزار و 278 تن در حوادث هفته گذشته، بیان کرد: بر این اساس به 762 تن در سیل و آب‌گرفتگی، 399 تن در حوادث جاده‌ای، 57 تن در حوادث شهری، 78 تن در کوهستان، 9 تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

 وی با اشاره به اسکان اضطراری 90 تن در حوادث هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته گذشته 2 هزار و 221 تن مصدوم شدند که از این میان 300 تن به مراکز درمانی منتقل و یکهزار و 921 تن سرپایی درمان شده و در مجموع 399 تن از حوادث نجات یافتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز