خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان دانش آموزی خبر داد:

برگزاری اولین کنگره سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۲۱

دکتر حمیدرضا کفاش از برگزاری اولین کنگره سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت ماه سالجاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر حمیدرضا کفاش گفت: این سازمان در نظر دارد با تأکید بر فلسفه وجودی و مأموریت اصلی خود که همانا تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اولین کنگره سازمان دانش آموزی را که محل تجمیع ارکان سازمان می باشد را برگزار نماید.

وی افزود: تعیین خط مشی ها و سیاست های کلان و راهبردی سازمان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی، بهره برداری صحیح از ظرفیت ها و سرمایه های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه و نیز زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال اعضاء، مربیان، مدرسین و مسئولین در تصمیم سازی و برنامه ریزی های سازمان از جمله اهداف این کنگره می باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه تعداد مدعوین این کنگره 300 نفر می باشد، اظهار داشت: مدیران کل، معاونین، و مشاورین حوزه ستادی، رؤسای تشکل های دانش آموزی، مدیران سازمان دانش آموزی مراکز، معاونین سازمان دانش­آموزی استانها در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: اولین کنگره سازمان دانش آموزی در روز اول با حضور دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش و همچنین دکتر صادق مشاور محترم رئیس جمهوری در ساختمان مجلس شورای اسلامی سابق و روز دوم در پژوهشکده امام خمینی(ره) جنب حرم مطهر ایشان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز