خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های مرزبانی در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۲۵۹

فرمانده مرزبانی ناجا با تشریح برنامه‌های مرزبانی در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا گفت: تعیین راهبردهای ویژه در راستای تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل " از برنامه‌های مرزبانی است.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در جمع مرزبانان استان ایلام گفت: امروز نیرو های مسلح ما ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و مرزبانان در خط مقدم صیانت از کشور هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد : مرزبانان در هر شرایطی و با روحیه جهادی در ارتقاء امنیت کشور در تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه ابتدا و انتهای سال به ولادت حضرت زهرا (س) مزین است ، بیان کرد : پاسداری از ولایت درس ویژه حضرت زهرا (س) بود که باید ما نیز در این سال هوشیار تر از گذشته مدافع حریم ولایت باشیم.

سردار رضایی مطرح کرد : مرزبانان با امنیتی که برای کشور به ارمغان آورده اند در تمام موفقیت های کشور سهیم هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مرزبانی در سال 94 مطرح کرد : در سال گذشته هلاکت و دستگیری اشرار در مرزها نسبت به مدت مشابه در سال 93 ، بیش از 40 درصد افزایش داشت و 66 تن مواد مخدر نیز در مرزهای کشور کشف شد.

سردار رضایی با بیان اینکه تشدید مبارزه با قاچاق از راهبردهای اساسی ناجا است، یادآور شد: افزایش 17 درصدی کشفیات اقلام ضد فرهنگی، 11 درصدی البسه، افزایش 3 برابری کشف شکر، 15 برابری برنج، افزایش 3 و نیم برابری دستگیری متجاوزان مرزی و کشف 16 میلیون قلم دارو بخشی از اقدامات مرزبانانی در این راستا است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره شعار سال خاطر نشان کرد : تعیین راهبردهای ویژه در راستای تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل " از برنامه های مرزبانی است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز