خبرگزاری کار ایران

گزارش عملکرد پلیس پیشگیری در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۷۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن ارائه گزارش عملکرد این پلیس از افزایش 7 درصدی میزان رضایت‌مندی و تقدیر شهروندان از این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد شرفی " در تشریح اقدامات این پلیس در ایام نوروز گفت: تمهیدات پلیس پیشگیری در راستای تامین و ارتقاء امنیت همزمان با آغاز طرح نوروزی ناجا ( 25 اسفند ماه تا پایان 15 فروردین) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته های 5 گانه، اقدامات نظارتی، رصد وقوع جرایم و تحلیل آن، از برنامه های این پلیس بوده است ، افزود : صدور دستورات "هوشیاری" و "آگاه سازی" جامعه با استفاده حداکثری از امکانات سمعی و بصری چون نصب بنر،پخش تراکت، کتابچه های آموزشی و هشداری ... از اقدامات پلیس پیشگیری در ایام نوروز بود.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای پیشبرد اهداف پلیس

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اشاره کرد: در راستای اطلاع رسانی به موقع و دقیق و آگاهی بخشی عمومی از ظرفیت رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما نیز استفاده شد.

کاهش 29 درصدی تشکیل پرونده انواع جرایم

سردار شرفی برپایی ایستگاه های ثابت و سیار بازرسی، چادر و کانکس های نوروزی پلیس را نیز از اقدامات پلیس پیشگیری عنوان کرد.

این مقام عالی انتظامی مطرح کرد : با به کارگیری تمام ظرفیت و امکانات موجود توسط پلیس پیشگیری شاهد کاهش 29درصدی تشکیل پرونده انواع جرایم در نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده ایم.

ارتقاء "خدمات انتظامی" اولویت پلیس پیشگیری

وی از کاهش 4 درصدی وقوع سرقت نیز خبر داد و افزود: میزان تقدیر و رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس پیشگیری نیز 7 درصد افزایش داشته است.

سردار شرفی در پایان از همکاری و تعامل مردم با پلیس تقدیر کرد و گفت : خدمات رسانی شایسته و ارتقاء "خدمات انتظامی "به شهروندان از برنامه های همیشگی این پلیس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز