خبرگزاری کار ایران

ایجاد خانه جوان در تمامی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۲۳

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: در سال گذشته خانه جوان به عنوان پاتوق فرهنگی- اجتماعی جوانان در برخی از استان‌های کشور راه اندازی شده است و در سال جدید در نظر داریم در کلیه استان‌ها خانه جوان را ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رستمی افزود: در سال جدید چهار جشنواره ملی در حوزه جوانان برگزار خواهیم کرد که برگزاری جشنواره ازدواج، جشنواره اتفاق ۳، جشنواره ایران جوان و جشنواره دنیای جوان از مهمترین برنامه های معاونت در سال جدید است.

رستمی ادامه داد: امسال کمپ گردشگری جوانان در تمامی استان های کشور راه اندازی خواهد شد. در سال گذشته خانه جوان به عنوان پاتوق فرهنگی- اجتماعی جوانان در برخی از استان های کشور راه اندازی شده است و در سال جدید در نظر داریم در کلیه استان ها خانه جوان را ایجاد کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان در خصوص ایجاد سمن سرا برای سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: سال گذشته در ۶ استان سمن سرا ایجاد شد و در نظر است در سال جدید در تمای استان ها سمن سرا ایجاد شود. 

رستمی اضافه کرد: سال گذشته سال سخت و پیچیده ای برای تمامی حوزه ها و از جمله حوزه جوانان و معاونت ساماندهی امور جوانان بوده است و ما در سال گذشته تمامی تلاش خود را به کار بردیم تا جایگاه جوانان را بازسازی و به جایگاه واقعی خود برسانیم و در این راستا با بسیاری از مسئولین کشور به دفعات جلسات برگزار کردیم.

وی افزود: هر چند با توجه به تلاش های صورت گرفته جایگاه حوزه جوانان هم در داخل وزارت و هم در دیدگاه دولت تغییر پیدا کرده و بهبود یافت با این حال هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است و ما از تمامی فعالین، دلسوزان و کارکنان این حوزه می خواهیم در جهت رسیدن به جایگاه واقعی حوزه جوانان ما را یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز