خبرگزاری کار ایران

با تلاش مرزداران سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۵۱

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو عملیات جداگانه توسط مرزداران جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ‌دوم پاسدار "رهام‌بخش حبیبی" با اعلام این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با آگاهی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیانف بلافاصله اقدام عملیاتی خود را آغاز کرذند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای مرزبانی پس از شناسایی دقیق محل دپوی مواد مخدر به اتفاق دادستان شهرستان سراوان، در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد : سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران ،قصد فرار داشتند که با اقدام به موقع مرزبانان ،یک نفر از قاچاقچیان پس از اصابت گلوله زخمی و دستگیر شد.

حبیبی اضافه کرد: مرزداران در پاکسازی محل ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا موفق شدند بیش از 375 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل 156 کیلوگرم تریاک، 78 کیلو گرم حشیش، 137 کیلوگرم هروئین و مقدار 3 کیلو گرم کراک را به همراه یک دستگاه تلفن همراه ماهواره‌ای کشف و ضبط کنند.

وی در ادامه به عملیات دیگری از مرزداران هنگ میرجاوه اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن غلبه برآنان، مانع از ورود 580 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش به کشور شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یک دستگاه خودرو تویوتا در این عملیات از قاچاقچیان توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز