خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۴۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و این برای ناجا سرمایه اجتماعی بزرگی به شمار می‌آید.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار" حسین اشتری" صبح امروز به منظور شرکت در یادواره سرداران و 499 شهید نیروی انتظامی لرستان وارد این استان شد.

فرمانده ناجا پس از ورود به استان لرستان، با حجت الاسلام و المسلمین" سید احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سردار اشتری، ازمدیریت خوب صورت گرفته و نیز مشارکت مطلوب سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات استان تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی هر سال بهتر از سال قبل، اقدامات خود را در عرصه های مختلف انجام می دهد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و این برای ناجا سرمایه اجتماعی بزرگی به شمار می آید.

سردار اشتری تصریح کرد: در نیروی انتظامی، باب شهادت هنوز باز است و امیدواریم بیشتر از همیشه خدمتگزار مردم باشیم.

رضایتمندی مردم از اقدامات  نیروی انتظامی

در ادامه این دیدار، سید " احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه در استان لرستان از زحمات فرمانده انتظامی این استان در خصوص برقراری امنیت استان خصوصا انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خاتمه تصریح کرد: اقدامات خوب نیروی انتظامی و نیز برخورد صحیح با مجرمان و متخلفان باعث رضایت مندی مردم شده است.

گفتنی است، شرکت در یادواره سرداران و 499شهید نیروی انتظامی و  دیدار با جانباز صددرصدی "سید نور خدا موسوی " ملقب به شهید زنده از برنامه های سفر فرمانده ناجا به استان لرستان است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز