خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش ملی نوروز، میراث صلح

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۲۲۸

همایش ملی نوروز، میراث صلح روزهای ۱۷و۱۸ اسفندماه توسط پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این همایش که با ده نشست علمی در تالارهای همایش پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، موزه ملک، موزه پست و پژوهشکده تخصصی آرامستان دنبال می‌شود و همچنین ۴۲ مقاله علمی با موضوع نوروز و صلح در آن ارایه خواهدشد.

در مراسم اختتامیه این همایش که در تاریخ ۱۸ اسفندماه از ساعت ۳۰. ۹ تا ۱۴ در تالار همایش‌های موزه ملی (دوران اسلامی) برگزار خواهد شد بسته علمی و فرهنگی همایش شامل کتاب‌های مربوط به نوروز در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه عکس نوروز بر پا بوده و از سه جلد کتاب مجموعه مقالات مردم‌شناسی نوروز، نوروز آئین صلح و زندگی و چکیده مقالات همایش نوروز، میراث صلح رونمایی می‌شود.

حضور علاقه مندان در این همایشکه با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا، پژوهشگاه منطقه‌ای دانشگاه شهید بهشتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، مرکز مطالعات فرهنگ عامه صدا و سیما، سازمان بهشت زهرا، پژوهشکده تخصصی آرامستان. برگزار می‌شود، آزاد است.

مراسم گشایش این همایش ساعت ۱۴روز یکشنبه هفدهم اسفند در تالار همایش‌های موزه ملک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز