خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست:

ایران در میان ۱۶۵ کشور رتبه ۱۳۰‌ام را در سلامت اداری دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۰۴

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: ایران در میان ۱۶۵ کشور رتبه ۱۳۰‌ام را در سلامت اداری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مجابی در نشست محیط زیست در برنامه ششم توسعه و سلامت اداری گفت: جلسات متعددی را با حضور 24 دستگاه و با دو هزار و چهارصد ساعت کار برگزار کردیم تا بتوانیم اسناد پشتیبان برنامه ششم توسعه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه محیط زیست اظهار کرد: باید سیاست‌های ابلاغی رهبری را در قالب برنامه‌ای مدون و نقشه راه اجرایی کنیم.

معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در سند پشتیبان برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست محورهایی همچون محیط زیست اقتصادی، آمایش سرزمین، نظام اداری و جمعیت در نظر گرفته شده است و ماده 8 برنامه ششم توسعه به طور مستقل به محیط زیست ارتباط دارد و در هشت ماده دیگر نیز به محیط زیست پرداخته شده است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه ایران در میان ۱۶۵ کشور رتبه ۱۳۰‌ام را در سلامت اداری دارد، گفت: از آنجا که سمن‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست بسیار فعالند، این سازمان می تواند به عنوان سازمان پایلوت به سالم‌سازی نظام اداری کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز