خبرگزاری کار ایران

نمایندگان وزیر بهداشت در شورای عالی نظام پرستاری منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۱۸۲

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اجرای بند (ب) ماده 5 قانون سازمان نظام پرستاری، خانم ها محبوبه پاکدل و دکتر فرخنده شریف را به عنوان نمایندگان خود در شورای عالی نظام پرستاری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم محبوبه پاکدل

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد

سرکار خانم دکتر فرخنده شریف

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

با سلام؛

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند سرکارعالی، در اجرای بند (ب) ماده (5) قانون سازمان نظام پرستاری، به عنوان نماینده این­جانب در شورای­عالی نظام پرستاری منصوب می­شوید.

انتظار می­رود با حضور سرکارعالی در شورای مذکورو با اتخاذ رویکرد اعتدال، اخلاق و تعامل و با رعایت حقوق مردم، نظام سلامت و پرستاران، تصمیمات و اقدامات مناسب در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه اتخاذ نمائید. این رویکرد باعث تقویت و تحکیم روابط نهادهای دخیل در نظام سلامت کشور شده و در این راستا می توانیم گام­های موثری برای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز