خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۷۲ میلیاردی قاچاق در مرز بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۱۴۳

فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور قاچاقچیان در پی یک تعقیب و گریز طولانی و کشف یک محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «قلندر لشکری» با اشاره به تبعات زیان بار قاچاق کالا بر پیکره اقتصادی کشور گفت: دریابانان این استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در روز گذشته طی عملیاتی، ۲ فروند شناور قاچاقچیان را پس از تعقیب و گریز متوقف کردند.

وی افزود: دریابانان در بازرسی این شناور‌ها مقادیر زیادی انواع کالاهای الکترونیکی شامل ۱۷ هزار و ۷۹۲ دستگاه گوشی موبایل و لوازم جانبی، ۱۰۹دستگاه مخابراتی و قطعات مربوط به آن، ۳۷۰ دستگاه دوربین مداربسته، ۹۵۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۱۲۶ عدد لوازم و قطعات کامپیو‌تر را کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ۸ هزار و ۵۲۰ میلی لیتر شربت نیروزا، ۳۱ هزار و ۷۱۵عدد لوازم پزشکی، یک هزار و ۲۵۱ کیلوگرم پودر نیروزا، ۱۶۸ هزار و ۷۹۲ عدد کپسول نیروزا و ۲۶ دستگاه لوازم ورزشی را از دیگر کشفیات دریابانان این استان در این عملیات برشمرد.

این مقام مسئول در دریابانی بوشهر در پایان گفت: کار‌شناسان گمرک ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از ۷۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز