خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد:

تعدد طرح‌های ناگهانیِ محیط‌زیستی در مجلس نهم

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۳۶۶

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ارائه برخی پیشنهاد‌ها و طرح‌های ناگهانی در مجلس نهم گفت: متاسفانه شاهد تقاضای انحلال سازمان حفاظت محیط زیست از سوی نمایندگان مجلس نهم بودیم و به طور کلی مسائلی از این قبیل بسیار در این دوره مجلس پیش آمده است.

معصومه ابتکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با عملکرد مجلس نهم در حوزه محیط زیست گفت: ریاست مجلس نهم و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و فراکسیون محیط زیست توجه خوبی به مسائل زیست‌محیطی داشتند، اما بخشی از مجلس نیز با مسائل زیست محیطی برخوردهای سیاسی می‌کردند.

وی ادامه داد: این گروه خاص از نمایندگان مجلس بیش از آنکه به فکر پیش بردن مسائل محیط زیستی باشند به دنبال آن بودند که به دلائل مختلف با سازمان حفاظت محیط زیست، مخالفت داشته باشند.

معاون رئیس جمهور اظهارکرد: برای نمونه در بحث بنزین پتروشیمی٬ برخی نمایندگان هرگز تاثیر آن بر آلودگی هوا را نپذیرفتند، در حالی که تمام شواهد برای اثبات این مساله مشخص است و آمار‌ها کاملا تاثیر تغییر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه برخی پیشنهاد‌ها و طرح‌های ناگهانی در مجلس نهم گفت: برای نمونه شاهد تقاضای انحلال سازمان حفاظت محیط زیست از سوی نمایندگان مجلس نهم بودیم و به طور کلی مسائلی از این قبیل بسیار در این دوره مجلس پیش آمده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به هرحال این مجلس نیزتلاش خودش را انجام داده است و باید از ریاست آن تشکر کنیم و امیدوار باشیم که مجلس دهم محیط زیستی‌تر باشد و بیشتر به مسائل زیست محیطی توجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز