خبرگزاری کار ایران

در جلسه عصر امروز صورت گرفت؛

بررسی طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع‌دستی در کمیسیون‌عمران

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۲۶۵

عضو کمیسیون‌عمران مجلس از بررسی طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع‌دستی در کمیسیون خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتی با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه کمیسیون‌عمران مجلس گفت: نخستین دستور کار امروز این کمیسیون بررسی اخبار واصله به کمیسیون بود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس به خانه‌ملت افزود: بررسی طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی در دستور کار این کمیسیون قرار داشت.

وی ادامه داد: برخی از بندهای مربوط به طرح مذکور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در راستای حمایت از صنایع‌دستی مورد بررسی قرار گرفت تا بتوان از عواید آن برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و اشتغال آن بهره برد.

بائوج لاهوتی ادامه داد: با بررسی طرح مذکور در کمیسیون عمران مجلس شهرداری‌ها مکلف شدند مکان‌هایی را در شهرها مشخص کرده و در اختیار اتحادیه‌های صنفی مربوط به صنایع‌دستی با قیمت کارشناسی اتحادیه‌ها قرار دهند تا تولید کنندگان صنایع‌دستی بتوانند در این مکان‌ها اقدام به تولید کنند. در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس دولت‌مکلف به تامین مسکن هنرمندان شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، از تدوین نامه‌ای در کمیسیون‌عمران مجلس خطاب به رئیس‌جمهور درباره تامین‌مالی مربوط به اعتبارات ماده 180 پروژه‌های عمرانی کل کشور خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به نگرانی نمایندگان درباره عدم ابلاغ اعتبارات پروژه های عمرانی استان ها نامه مذکور تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز