خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۶ روز تلاش ماموران پلیس آگاهی؛

گروگان ۱۱ ساله آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۸۹۶

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پس از ۱۶ روز تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری مجموعه انتظامی استان کرمان، گروگان ۱۱ساله از چنگال آدم ربایان، رهایی یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «محمد قنبری» ، گفت: در پنجم آبان ماه سال جاری، کودکی ۱۱ ساله، در خرم آباد ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده‌اش، درخواست ۵۰۰ میلیون تومان، کردند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به ربودن کودک مذکور کرده و وی را به شهرستان «فهرج» کرمان انتقال داده‌اند..

 «قنبری»، گفت: به محض اطلاع از آدم ربایی با تشکیل دو تیم ویژه از پلیس آگاهی استان لرستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روز، محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و با همکاری پلیس کرمان طی عملیاتی غافلگیرانه دو گروگانگیر، دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده هدف اصلی ربودن کودک را اختلاف مالی با پدر کودک، اعلام کردند.

وی تصریح کرد: آدم ربایان پس از دستگیری تحویل مقام قضائی شده و خوشبختانه کودک ۱۱ ساله به نام «رهام»، در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی لرستان، در ادامه از همکاری خوب پلیس کرمان در این عملیات موفقیت آمیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز