خبرگزاری کار ایران

عامل انتشار عکس‌های خصوصی همسر سابق در اینترنت دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۴۳۱

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تصاویر شخصی یک شهروند همدانی را منتشر کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه شهروند همدانی و ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهر همدان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی خانمی جوان، موضوع به دلیل حساسیت بالا در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد در یکی از شبکه‌های اجتماعی پروفایلی با نام خود شاکی ایجاد و تصاویر بسیار شخصی مانند تصاویر مراسم عروسی وی در آنجا منتشر شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با به کارگیری شگردهای پلیسی فردی که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با دریافت دستور از مقام قضایی با انجام عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات رایانه‌ای به بزه انتسابی خود اقرار کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.

وی تاکید کرد: طبق قانون جرائم رایانه‌ای هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی دیگران و انتشار تصاویر آنها جرم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز