خبرگزاری کار ایران

تایید صلاحیت ۱۶۶ نفر از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورایعالی نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۴۴۹

جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تایید صلاحیت ۱۶۶ نفر از داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریدون خیّری ضمن اعلام این خبر گفت: براساس ماده ۵۸ آئین نامه اجرائی برگزاری چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، به منظور اطلاع رسانی گسترده و همه گیر، لیست داوطلبین تائید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان نظام پرستاری خواسته شده که آن را در سایت سازمان قرار دهند.

وی افزود: همچنین از دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها خواسته شده تا لیست تایید شدگان را به تعداد کافی و مناسب تکثیر کرده و در بیمارستانها/ مراکز آموزشی درمانی/ بهداشتی و درمانگاهی سطح شهر توزیع و نصب کنند.

خیّری ادامه داد: همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و سازمان نظام پرستاری موظف شده‌اند از طریق سامانه‌های پیامکی در اختیار، به کلیه مشمولین ماده ۱۶ قانون تشکیل سازمان نظام پرستاری تحت پوشش خود اطلاع رسانی کنند.

جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها تائید نشده است، می‌توانند اعتراض خود را از تاریخ ۷ تا ۱۲ مهرماه به مدت ۴ روز کاری در ساعات اداری به دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت تحویل دهند.

به گفته خیّری جلسه مجمع نمایندگان و انتخابات شورایعالی در روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه سال جاری در مکانی که متعاقبا آدرس آن اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز