خبرگزاری کار ایران

تیم ربات­‌های پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر نائب قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۱۷۰

تیم ربات‌های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ARC در مسابقات جهانی ربات­‌های پرنده (IMAV۲۰۱۵) در کشور آلمان موفق شد با کسب مقام نائب قهرمانی به کار خود در این رقابت­‌ها پایان دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فرزاد احمدی­ نژاد، سرپرست تیم­ ربات‌های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این مسابقات در روزهای 14 الی 18 سپتامبر در کشور آلمان برگزار شد و تیم ربات‌­های ریز پرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر که به همراه سه تیم دیگر از ایران در این دوره از رقابت‌­ها شرکت کرده بود، موفق شد پس از تیم AKAMAV آلمان، به مقام دوم این رقابت­‌ها دست یابد و تیم TU Delft از کشور هلند نیز به مقام سوم دست یابد. 

وی افزود: این مسابقات با حضور 17 تیم از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، چین، سنگاپور، برزیل، هند و ایران برگزار شد که تیم ربات‌های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و جهان در این دوره از بازی‌ها، تنها تیم از ایران بود، که موفق به کسب مقام شد.

احمدی­ نژاد اضافه کرد: مسابقات در دو بخش داخل ساختمان و خارج ساختمان برگزار می­‌شود و عمدتا هدف آن ناوبری خودکار ربات­‌ها در این شرایط است. مسابقات از نظر زمان بندی بسیار فشرده بوده و هر تیم تنها اجازه دارد تا یکبار و به مدت 15 دقیقه به رقابت بپردازد.

اعضای این تیم در این دوره از مسابقات  را آقایان فرزاد احمدی‌نژاد، مسعود حیدری و خانم شیرین ریحانیان مشهدی تشکیل می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز