خبرگزاری کار ایران

آخرین جزئیات امدادرسانی به سیل زدگان ۱۱ استان؛

امداد رسانی به ۱۵۰۰ نفر در کل کشور/ نجات ۴۴ تن از حادثه‌دیدگان

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۰۷

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه سیل شب گذشته گفت: ۱۵۰۰ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز دراین باره گفت: استانهای آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، اصفهان، چهار‌محال و بختیاری، زنجان، سمنان، گلستان، هرمزگان، مازندران، البرز، و تهران تحت تأثیر بارش‌های چند روز اخیر دچار آب گرفتگی و سیل شده بودند که تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفتند.

وی در این باره افزود: ۲۹ شهرستان متأثر از این حادثه بودند که ۴۱ شهر و روستا دچار آسیب شدند و ۹۷ تیم عملیانی متشکل از ۳۵۸ نفر نیروی عملیاتی به امداد رسانی در این مناط مشغول بوده‌اند..

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ۱۵۰۰ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفته و ۴۴ تن از حادثه دیدگان نجات یافتند و۲ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: ۲۲۵ نفر از این هموطنان اسکان داده شدند و تخلیه آب از ۲۱۰ واحد مسکونی توسط امدادگران هلال احمر نیز صورت گرفت. همچنین تا کنون ۲۲۷ تخته پتو، ۴۷ تخته موکت، ۱۵۰ قوطی کنسرو جات، و سایر اقلام زیستی، بهداشتی و غذا در بین این عزیزان توزیع گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز