خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

خانه‌های هلال‌احمر باید در استان‌ها راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۴۶۰

دبیر کل جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: باید خانه های هلال احمر در استان ها راه اندازی شده و با آموزش امداد و کمک های اولیه، از پتانسیل مردمی و داوطلبی در انجام وظایف خود بهره ببریم.

 به گزارش  ایلنا، علی اصغر احمدی در پنجمین جلسه سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، گفت: مقرر شده است تا به ازای هر پایگاه امدادی به مدت ۱۰ سال دو نیروی رسمی استخدام شود.

وی با اشاره به اینکه پرسنل شاغلان در پایگاه ها از امتیاز افزایش حقوق بیشتر بهره مند خواهند شد، افزود: امسال هیچ جذب نیرویی در مرکز و جمعیت هلال احمر استان ها نخواهیم داشت، چرا که هلال احمر هیچ الزامی ندارد همه امورات خود را بر اساس استخدام ها انجام دهد.

احمدی ادامه داد: باید اموالی که به جمعیت هلال احمر وقف و هبه شده و در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته است، به این جمعیت بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه هلال احمر به دنبال یافتن جایگاه خود در برنامه ششم توسعه کشور است، اظهارداشت: در این زمینه مسئولیت کمیته امداد و نجات شورای برنامه ریزی برنامه ششم توسعه، به هلال احمر واگذار شده و در حال تهیه برنامه ششم از منظر امداد و نجات هستیم و علاوه بر آن در جمعیت نیز برنامه ششم توسعه جداگانه ای در دست تهیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز