خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شرایط گذشته، بستر رشد آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان را فراهم کرد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ابراز تاسف از اینکه شرایط گذشته بستر رشد آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد، گفت: شرایط و بحران‌هایی که در سال‌های گذشته جامعه را درگیر کرده بود٬ بالاخره تاثیر خود را بر حوزه زنان و خانواده نیز به‌جا گذاشت و این حوزه هم مستثنی از کل جامعه نبود.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به عملکرد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری پس از گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم عنوان کرد: با توجه به وضعیتی که از ابتدای این دولت داشتیم٬ متناسب با وعده‌هایی که رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده داده بود، توانستیم به شناخت درستی از مطالبات و آسیب‌های حوزه زنان و خانواده برسیم.

وی گفت: هم‌اکنون ما درحال برنامه‌ریزی برای اجرای یکسری طرح‌های ملی در حوزه زنان و خانواده هستیم تا بتوانیم از بحران‌های فعلی در این حوزه خارج شویم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ابراز تاسف از اینکه شرایط گذشته بستر رشد آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد، گفت: ما در تلاش هستیم تا در دو سال باقی مانده از عمر دولت یازدهم طی هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، زنان که بنیان خانواده هستند را در برابر این آسیب‌ها توانمند کنیم.

مولاوردی اظهار داشت: شرایط و بحران‌هایی که در سال‌های گذشته جامعه را درگیر کرده بود٬ بالاخره تاثیر خود را بر حوزه زنان و خانواده نیز به‌جا گذاشت و این حوزه هم مستثنی از کل جامعه نبود٬ بنابراین اولویت ما در حال حاضر توانمندکردن زنان در هر قشری است و همکاری‌های خود با سایر دستگاه‌ها را نیز بر همین مبنا گذاشته‌ایم.

کد خبر : ۳۰۱۵۵۲