خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد:

برگزاری سمینار " تهران آینه ایران " به مناسبت روز مردم شناسی

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۹۲۴

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از برگزاری سمینار " تهران آینه ایران " به مناسبت روز مردم شناسی و زاد روز بزرگداشت دانشمند شهیر ابوریحان بیرونی در چهاردم شهریور ماه خبرداد.

به گزارش ایلنا، رحبعلی خسروآبادی گفت: شهر تهران  عنصرهای منحصر فرهنگی و اجتماعی را دارا است که می‌توان با ریشه‌شناسی و مستند سازی به پاسداشت آنها اقدام کرد.

وی  تشکیل کارگروه مردم شناسی استان تهران را با کمک و همکاری پژوهشکده مردم شناسی برای پایتخت  بسیار ضروری و پر اهمیت دانست .

مدیر کل میراث فرهنگی تهران ادامه داد : با سرعت سریع پیشرفت  تکنولوژی  در جوامع شهری به ویژه کلانشهری مثل تهران تغییراتی در پیشه و کسب و کار و آداب رسوم مردم تهران در حال شکل گیری است.

خسروآبادی ایجاد موزه مردم شناسی در  سرای کاظمی شهرداری منطقه 12  را اقدامی مناسب در جهت  حفظ پیشه و مشاغل بازار قدیم تهران عنوان کرد و خواستار گسترش موزه های مردم شناسی از سوی شهرداری تهران شد.

وی افزود این سمنار آموزشی با مشارکت پژوهشکده مردم شناسی  و باغ موزه قصر در تاریخ چهاردهم شهریور ماه در سالن همایش های باغ موزه برگزار می شود و به کلیه حاضرین گواهینامه حضور ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور ،  نام و نام خانوادگی خود را به شماره 5000203000100 ارسال نمایند .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز