خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نشست کمیته هماهنگی کشورهای عضو اکو

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۸۴۴

سومین نشست کمیته هماهنگی کشورهای عضو اکو امروز در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افتتاحیه سومین نشست دوره‌ای کمیته هماهنگی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در خصوص مالکیت فرهنگی به میزبانی مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با ابتناء بر تقویت تعاملات منطقه‌ای مالکیت صنعتی و ارائه پیشنهادات در این خصوص به دبیر کل اکو و با حضور نمایندگان کشورهای عضو یعنی افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران امروز 26 مرداد 94 در تهران برگزار می‌شود.

سخنرانان ویژه این مراسم احمد تویسرکانی معاون رئیس  قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دبیرکل اکو خواهند بود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست کارگاه آموزشی مالکیت صنعتی نیز با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت و پارک علم و فناوری پردیس در تاریخ 27 مرداد 94 در محل استقرار پارک علم و فناوری با حضور میهمانان خارجی، مقامات مسئول، اندیشمندان داخلی و صاحبنظران برگزار خواهد شد.

سازمان همکاری‌های اقتصادی در ابتدا با مشارکت کشورهای ایران، ترکیه و پاکستان مستفاد و معاهده علمی با هدف اعتلای سطح زندگی مردم منطقه در 1984 تاسیس شد  و از جمله اهداف آن ارتقای شرایط برای توسعه اقتصاد پایدار و افزایش سطح زندگی و رفاه مردم، گسترش تجارت درون منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ... است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز