خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان انتقال خون:

کارکنان واحد اهداکنندگان خون کارانه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۷۱۶

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران از مرحله نخست پرداخت کارانه پزشکان و کارکنان واحد اهداکنندگان خون از اول شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان انتقال خون ایران، بهادر کاظمی، افزود: به دلیل سختی کار بخش اهداکنندگان، مدتی است که شاهد خروج همکاران اعم از پزشک و غیر پزشک از این بخش و حتی سازمان هستیم که در این خصوص، اصلاح دریافتی این افراد در دستور کار سازمان قرار گرفت که خوشبختانه اکنون موفق شده ایم کارانه را در سازمان اجرایی کنیم.

کاظمی اظهارداشت: اجرای طرح کارانه به دلایلی از بخش اهداکنندگان آغاز می شود و در مراحل بعدی سایر بخش های سازمان را هم تحت پوشش طرح کارانه قرار خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد:به دلیل تفاوت آشکار دریافتی پزشکان سازمان با پزشکان سایر بخش های حوزه سلامت، اولویت را به این بخش دادیم و امیدواریم به زودی با تامین اعتبارات لازم بتوانیم پرداخت کارانه را به سایر حوزه های سازمان تسری دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون اعلام کرد: در قالب این طرح به ازای هر واحد اهدای خون که در مراکز انتقال خون دریافت می شود، 30 هزار ریال کارانه پرداخت خواهد شد که 20 هزار ریال آن به پزشک و 10هزار ریال مابقی به تشخیص مدیرکل انتقال خون استان به سایر همکاران بخش اهداکنندگان پرداخت خواهد شد.

کاظمی تاکید کرد: چنانچه همکاران پزشک شاغل در سایر حوزه های سازمان تمایل داشته باشند از این کارانه بهره مند شوند، می توانند با تغییر بخش خود به واحد اهداکنندگان خون منتقل شوند و یا با این بخش به صورت پاره وقت همکاری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل جدیدی که به زودی ابلاغ خواهد شد، چنانچه در بعضی از مراکز همکار دیگری از جمله همکاران پرستار، معاینه پزشکی را زیر نظر پزشک واحد اهداکنندگان بر عهده داشته باشند، حق کارانه به طور مساوی بین پزشک ناظر و پرستار تقسیم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز