خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی وضعیت آب‌و هوا در سه روز آینده؛

وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان/بروز پدیده گرد و غبار در جنوب و جنوب غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۹۰۸

کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان و بروز پدیده گرد و غبار در جنوب و جنوب غرب کشور در سه روزآینده خبر داد.

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در مورد پیش‌بینی وضعیت آب و هوای سه روز آینده گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روز یکشنبه در برخی نواحی استان فارس و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار، رعد و برق موقتی و وزش باد محلی رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: امروز در شمال سیستان وبلوچستان  و زابل با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود.

گودرزی توضیح داد: شایان ذکر است؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور وزش باد و پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست. همچنین طی سه روز آینده دمای هوا در غالب مناطق کشور افزایش تدریجی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز